Strony

środa, 9 grudnia 2015

Hipp - marchewka z ziemniakami i łososiem

Hy! 

Zuzia za parę dni 6 miesięcy. Ja wprowadziłam mojej córce 2*w tygodniu rybkę.
Na pierwszy strzał poszedł słoiczek Hipp.
Ja głównie kupuje w Lidlu słoiczki.
Patrząc na to z perspektywy czasu, kupuje słoiki bo warzyw - swojskich nie mam a nie lubię z tych dyskontów.

A tam są właśnie Nasze kochane Hippki.


Zuzia słoiczek 190g., zjada 1/2.
Czyli ogólnie taki starcza nam na dwa obiadki.

Zuzia na początku, była zdziwiona smakiem itd.
Wiadomo tak jak to przy nowych smakach.
Po przyzwyczajeniu się do smaku zjada z chęcią. 
Ja oceniam słoik na 5+.
Zuzia także, widziałam po jej minie.
I chętnie go jadła.


Pozdrawiam
Titaa

1 komentarz:

  1. Hipp to podstawa :D teraz - w okresie wszędobylskich pudeł - nie mam głowy do gotowania.

    OdpowiedzUsuń