Strony

czwartek, 11 maja 2017

Zawiedziona Drogerią Naturą..


Witam!

Ostatnio pokazałam Wam moje łowy kosmetyczne  z Rossmanna, bardzo jestem zadowolona.
Jednak żałuje że w Rossmann nie ma szafy mojego ulubionego podkładu na większe wyjścia z firmy Catrice.

Dzięki mojej koleżance która siedzi w Niemczech mam 1 opakowanie i strasznie je oszczędzam.
Z racji tego że drogeria Natura znajduję się dość daleko od naszego osiedla, zachodzę tam dość rzadko.Ale moje koleżanka codziennie jest w stanie sprawdzić co tam jest i dzięki niej tak naprawdę wiem co mają ciekawego.

Zdaje sobie sprawę że większość Was czytających tego bloga zna podkład kultowy z Catrice



Zdjęcie pochodzi z wizaz.pl

Szkoda jednak że, pomimo że jest to tak kultowy produkt z tej firmy i schodzi jak ciepłe bułeczki, nie można go w ogole dostać.
Dzisiaj 11.05 promocja -40% na markę Catrice, i Pierre Rene.
No i moja koleżanka poszła od razu po otwarciu Natury i co?
Pułka z podkładem pusta a Pani ekspedientka powiedziała "że przed chwilą Pani kupiła 2 opakowania" ale dziewczyny ta moja koleżanka była pierwsza więc wtf?!
Ja zirytowana tą sytuacja postanowiłam napisać do Drogerii Natury i napisałam o swoich odczuciach, o tym jak to wygląda itd.
Jednak odpowiedz wręcz żądna..

Chodzi mi o to że jeśli już jest jakaś akcja promocyjna to powinno być dostępne a nie to jest tylko takich chwyt na klientów..

Wyżaliłam się....
jestem zawiedziona Drogeria Naturą ..

A co słychać u Was?
Pozdrawiam
Titaa

1 komentarz:

  1. Ludzie nie ogarniają chyba za bardzo logistyki produktów. Nie wiem czy zaglądają do raportów sprzedaży... bo gdyby tak było i jeśli się dobrze ten produkt sprzedaje, to jaki jest powód tego, że tak mało go zamawiają? Hm. Ja nie widziałam tego podkładu.

    OdpowiedzUsuń