Strony

środa, 3 czerwca 2015

Kolejna przesyłka ..

Hy!

Dzisiaj piękna pogoda.
Aż za piękna bo moje samopoczucie nie jest niestety takie fajne.
Jestem zmęczona już..
I czekam, czekam..

Pisałam Wam ze w tamtym tyg. zamówiliśmy z mężem dla Zuzi  Zestaw z firmy Tommee Tippee.
Dzisiaj przyszła do Nas paczuszka.
A w niej...













Czyli już mamy wszytko dla Zuzi.
A ta nasza mała księżniczka nie chce wychodzić.
Dzisiaj będzie położna środowiskowa, zbada mnie i sprawdzi czy czasami wody mi się nie sączą bo mam jakieś upławy.
Dam znać co i jak.


Do terminu jeszcze 3 dni.
3mać kciuki z nas;*

Pozdrawiam
Titaa



4 komentarze:

  1. Czyli jednak TT ;) musze malemu wieksze zamowic bo 240 za malutkie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 2*260 i teraz ta 150ml ;)
      będziemy smoczki zamawiać razem;)

      Usuń
  2. mamy butelki Medeli i Tomiego. Te drugie jeszcze nie rozpakowane :) Medele mamy 150 ml - kilka butelek, TT to 2 * 260.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja po rozmowie z mamusiami rożnymi, koleżankami co mają dzieci zdecydowałam się na te zobaczymy co będzie:)
      już mam 2*260 i doszła ta 150 ml

      Usuń