Strony

wtorek, 9 czerwca 2015

Pomocy..

Hy!

Termin był na 06.06.
Nic się nie wydarzyło.
W poniedziałek 08.06 wizyta u lekarza, dał skierowanie na oddział w kierunku obserwacji porodu.
Dziecko waży 4kg lub ponad.
Mówią że raczej cesarskie cięcie bo mierzyli mnie i nie dam rady siłami natury urodzić takiego dużego dziecka.
Ból przy każdym ruchu dziecka.
Ruchów znaczniej mniej...
Skurcze są nieregularne - zapisują się na ktg...
Dzisiaj 09.06 - obchód przychodzą lekarze i że jutro do domu.< 4 dzień po terminie>, znając życie w piątek 11.06 tu wrócę..
bo będzie 6 dni po terminie...
I co wy na to ?

Ja jestem załamana tym wszystkim wiecie..
aż się popłakałam..

Poranne KTG




Czekam na kolejne..
boli mnie podbrzusze...


3mać kciuki z nas;*

Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, lekarze na pewno wiedza, co robia! Nie placz bo co powie dzidzius jak akurat postanowi sie lada chwila wydostac? Ze ma mamusie-bekse, no wiesz? ;) Wszystko bedzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki! Bądź dzielna!

    OdpowiedzUsuń