Strony

niedziela, 12 lipca 2015

Hey!!!!

Hy!

Dnia 11.06.2015r.
godzina 00:36 przez cesarskie cięcie na świat przyszła nasza córeczka Zuzanna.




3640
56cm

A dzisiaj wyglądam tak
mam miesiąc i dwa dni.






Mleko z cycka nie przeszło było liche i laktacja była bardzo słaba - ciężki poród..
Wywoływanie od godziny 10:00 oksy podłączona  (10.06.2015r.) bóle krzyżowe 15h!!
Rozwarcie było, główka nie schodziła...

Wymęczyli mnie..

Korzystałam z wanny, piłki i nic..
Ciężki poród ale było warto.
Po północy Pani Doktór w końcu zdecydowała się na cesarskie cięcie..

Teraz uczymy się siebie dalej..
Mała ma kolki, pije mleko modyfikowane...

Najada się a mama zadowolona i już nie ma dołka..
że jej dziecko się nie najda bo z cycka była tragedia w szpitalu płakała itd a one że jest dobrze..
straciła sporo w szpitalu.. bo moje mleko było słabe..
i było go jakby kot napłakał...


Teraz już mam więcej czasu już znam bardziej moje dziecko..
będę do Was pisać jak chcecie ale, posty będą się pojawiać co jakiś czas.
Chociaż tęsknie za pisaniem do Was codziennie.


Pozdrawiam
Titaa

10 komentarzy:

  1. Jaki mały słodziak :) To zrozumiałe, że nie masz czasu na pisanie. Dziecko absorbuje :) i to w uroczy sposób. Długo Cię męczyli w szpitalu. Jak długo tam byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po porodzie 3,5dnia;) cc czwartek 00:36 wyszłyśmy niedziela 13:30

      Usuń
  2. Też miałam bóle krzyżowe- coś strasznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kruszynka :) Ja też rodziłam z oksy, ale tylko 2,5 godz i podziwiam mamy, które tak długo walczą. Co do mleka to przez pierwsze dni też było kiepsko, ale zastosowałam się do rad i przykładałam Małą, a po każdym karmieniu troszkę dokarmiałyśmy z położnymi i ruszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba u każdej mamy w pierwszych dniach jest kiepsko z laktacją. Ja tym razem byłam uparta i walczyłam do skutku ale bardzo pomogła położna która nas odwiedziła po porodzie. No i gratulacje! :) Urodziłyśmy tego samego dnia :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o proszę jaki zbieg okoliczności;)
      gratulacje dla Was ;*

      Usuń
  5. Mala kryszynka, nie dawno sie urodzila a tu miesiac minal :)

    OdpowiedzUsuń