Strony

niedziela, 11 września 2016

A w Biedronce Soniczna Szczoteczka do twarzy...

Witam!

Będąc dzisiaj na zakupach  w Biedronce natknęłam się na nowość już w promocji na soniczna szczoteczka do twarzy.
Ta soniczna szczoteczka kosztowała 19 zł po promocji a przed 32.99.
Szczoteczka była w dwóch kolorach fioletowym i ecru Posiada ona 2 prędkości drgania drgań na minut i8000 wystawie dwa paluszki AAA.



A wy widziałyście takie cudo u siebie w Biedronkach? Dajcie koniecznie znać.
 Ja na pewno dam wam znać jak się sprawdziła u mnie po dłuższym czasie. Obecnie jestem po pierwszym użyciu i nie mam porównania z innymi szczoteczkami tego typu ale efekt jest OK. Wydaje mi się że jest warta swojej ceny ale na opinie i takie tam przyjdzie jeszcze czas po dłuższym użytkowaniu.

Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz