Strony

czwartek, 23 lutego 2017

Alergia

Witam!

Odpampowywania ciąg dalszy, w dzień bez pampersa lata mała gwiazda, a na drzemkę w dzień i na noc ma jeszcze zakładanego mimo że, pampy są suche. Na wyjścia także pampy idą w ruch dla bezpieczeństwa.
Nie wiem jak u Was ale u nas pogoda nie dopisuje ostatnimi czasu. Wieje że hoho.. pada..
Ale pociesza nas fakt że WIOSNA idzie!
Wczoraj pojechaliśmy do Pani Doktor z mała, ponieważ od około 2 tygodni ma kaszel ale... tylko podczas snu zarówno wieczornego jak i drzemki.
Stwierdziła Pani Doktor że, ma alergie i pytała się czy czegoś nie zmieniłam w pomieszczeniu  w którym sypia. Ale po zastanowieniu się stwierdziłam że, nie tylko ma pod prześcieradłem tą nakładkę wodoszczelną z Lidla.
Po powrocie od Pani Doktor zmieniłam prześcieradło, nakładkę wrzuciłam z prześcieradłem do prania i odwróciłam materac.
Mała dostała kropelki Zyrtec i badania ogólne. Także na spokojnie :)

Dalej obserwujemy.
A co do ciąży 14 tydzień zaczynam w sobotę, 27.02 idziemy na kontrolę:) 
3majcie kciuki:) dajcie znać jak u Was


Wiosno czekamy na CIEBIE! <3


A co słychać u Was?

Pozdrawiam
Titaa






1 komentarz:

  1. I jak po kontroli? :) trzymam kciuki :) U nas 14 tydzień teraz się zaczął. Tak samo wyczekujemy kolejnych wizyt, aby podziwiać naszego Malucha! Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń