Strony

piątek, 21 kwietnia 2017

Łowy rossmanowe.. szał #Rossmann2017

Witam!

Jak wiecie to aktualnie w Rossmannie trwa, wielki szał!
No co tam się dzieje to jest masakra!


Ja pierwszego dnia poszłam z koleżanką, oraz moją córeczką w wózku na zakupy.
Nie wiedziałam jednak co tam się będzie dziać.
Nieszczęście moja koleżanka mobilnie "przepchała" się do szaf i połowiła nam to co chciałyśmy ale, nie obyło się także bez przepychania się prze zemnie ciężarna. No po prostu stałam sobie koło jednej  szaf a tu jakaś babka się pcha jak...
więc, powiedziałam jej niech uważa bo po pierwsze mam dziecko w wózku a po drugie jestem w ciąży! a ta na to z
"buzią"..
przemilczałam fakt..
ale jak stałam w kolejce 30min do kasy to myślałam że padnę..
 Stałam czekałam cierpliwie... moim oczom ukazał się napis że, ciężarne są obsługiwane bez kolejki..
hahah! dobre sobie niestety tak nie jest, już któryś raz  stałam normalnie...
zresztą w lidlu, kaufland, biedronka to samo..
No nic trudno takie to życie!
wyczekałam i dałam radę! Dziecko w wózku, dziecko w brzuchu;)

I nie chodzę pół dnia po sklepach! :)


Moje łowy, na zdjęciu brakuje różowej bazy z Bielendy, i Lovely puder, Milky Chocolate Bronzer. Upolowane przez moją mamę!:)



Dziewczyny może jutro uda mi się pójść z rana z mężem na zakupy więc odwiedziłabym Rossmann i chciałabym kupić korektor pod oczy możecie mi jakiś polecić?


A co słychać u Was?
Jak Wasze zakupy Rossmanowe?

Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz