Strony

piątek, 7 kwietnia 2017

Wiosna, 20tc

Witam!

Ostatnio tak szybko leci nam czas. Przyszła upragniona wiosna było pięknie, ale nie trwało to długo ponieważ, teraz za  oknem pada deszcz, jest strasznie wietrznie . Więc dzisiaj postanowiłyśmy pozostać w domu i odpocząć.
Jednak moja córeczka jest przyzwyczajona do codziennych spacerów i szaleństw na placu zabaw. Bo wychodziłyśmy rano na 2-3h w tym czasie zabawa na palcu, rowerek biegowy, auto na akumulator - przejażdżka. No i po drzemce jak zjadła obiadek podobny harmonogram .
Mamy taką codzienną rutynę z rana
Ja wstaje około 6 bo chce z mężem wypić kawkę bo on ma na 7 do pracy.
Mała wstaje 6-6:30. Idziemy siku, ubieramy się mama robi mleczko. W tym czasie ogląda bajkę a ja dopijam kawę. Potem myje butelkę po mleczku, szklanki do kawie. Ścieram kurze, odkurzam, otwieram okna do wietrzenia sypialni. Odkurzacz w ruch i już! W tym czasie Zuzia czeka na swoją ulubioną bajkę 'Złotowłosa i miś".  Po odkurzaniu, czas się brać za śniadanie. Potem jakiś szybki make-up i chodzimy na dwór jak jest pogoda i biegamy. Po przyjściu do domku zaczynam się brać za obiad, małą w tym czasie  bawi się lub ogląda Panią "mniam mniama" - Magdę Gessler.  Około 13 idzie na drzemkę w tym czasie mam idzie z psem kończy obiad i próbuje się zregenerować na dalszą cześć dnia. Potem jemy obiad, bawimy się  w domu  luba na dworze. Około 18 wraca tata z pracy więc robimy tacie obiadzik. Potem wygłupy z tata. Bajka na dobranoc "Złotowłosa i miś" ,  Zuzi je kolacje,pije mleko i idzie do łóżeczka tam dopija resztę mleczka i zasypia  około godziny 20:30.  O tej godzinie to matka pada... zażywam swoje leki pije melisę i kładę się spać.


A jak to jest z dzieckiem numer 2?
No właśnie jutro 20 tydz! Jak to leci:) 24.04 mamy kolejną wizytę u lekarza, ciekawe czy ukaże się nam płeć dziecka. Czuje się dobrze, mam mnóstwo energii. Staram się odpoczywać w miarę możliwości.
W18tyg byłam na badaniu u lekarza, nie miałam robionego usg tylko normalne badanie, lekarz mówił że jest ok, że wyniki mam super, i że dziecko kopie jak nie wiem. Ja wtedy jeszcze tego nie czułam i bardzo mnie stresowało że nie czuje i sobie wkręcałam..
Zapytałam lekarza i pielęgniarki kiedy powinnam czuć i oni stwierdzili że koło 19-20tyg. i tez nie jakieś spektakularne te ruchy tylko wiadomo wraz z wzrostem dziecka będą one bardziej odczuwalne. I czekałam i czekałam..
Ostatnio położyłam sobie pilot na brzusiu i patrze a on  się podnosi i rusza wiec jest ok;)
Uspokoiłam się !
Ja wiem że to moja ruga ciąża i powinnam wiedzieć itd... ale w pierwszej rożnie bywało wiec wole pytać.

3majcie kciuki:) dajcie znać jak u Was

A co słychać u Was?

Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. Żyjesz na pełnych obrotach!! :) aż zazdroszczę energii!! :) My kończymy 19 tydzień :) właśnie zabieram się za nową notkę ;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 51 yrs old Help Desk Operator Jamal McCrisken, hailing from Cottam enjoys watching movies like Princess and the Pony and Flag Football. Took a trip to Al Qal'a of Beni Hammad and drives a Esprit. tutaj sa wyniki

    OdpowiedzUsuń
  3. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń