Strony

poniedziałek, 26 stycznia 2015

czas mija...

Hy!

Dzisiaj  26 stycznia jestem już w 22 tygodniu ciąży.
I codziennie się modle by wszystko układało się dobrze.
Zakupy dla dziecka robię przez internet.
Ciężko mi z tym ale muszę dać rade, leże w domu, mam odpoczywać, nie wychodzę sama tylko z mężem w weekend ale to jeszcze wsiadam do samochodu jadę do rodziców  i zaraz się u nich kładę.

Codziennie mówię do brzuszka, czuje ruchy jak przyłożę rękę na dole brzucha.
Od razu się uśmiecham jak poczuje ruch dziecka.
Kocham moje dziecko nad życie!!
2 lutego wizyta u lekarza może da się ustalić płeć jak dziecko się znowu nie odwróci.
 Od 21 tygodnia ciąży przychodzi do mnie P. Basia - położna środowiskowa. Badać tętno itd.
Raz w tygodniu na razie, potem ma być 2 razy.


Weekendowe zakupy dla dziecka z moim mężem.
2 pary bodziaków.
Słodziutkie.






Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. Mam przeczucie, że będzie synek hehe :) Śliczne bodziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też tylko internetowe zakupy weszły w grę. Ale to dobrze, bo można lepiej zaplanować wydatki. Na przykład kosmetyki itp. zakupiliśmy on-line w aprete gemini. Trochę trzeba czekać na przesyłkę, ale ceny mają konkurencyjne.

    Kochana będzie dobrze. Ja w to wierzę, bo ten rok zapowiada się lepiej. Mimo leżenia damy radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *w aptece Gemini
      Ajj ten słownik :D sam poprawia mi słowa!

      PS: fajne bodziaki :)

      Usuń