Strony

sobota, 7 marca 2015

Hy!

 Dzisiaj  07 marca jestem już w 28 tygodniu ciąży.
 Cieszę się niezmiernie że, to już tuż tuż!
Dzisiaj wstałam rano razem z mężem. Gdy wyszedł do pracy położyłam się,bo chciałam jeszcze trochę pospać.
Ale zdrzemnęłam się na około 30 minut.
Następnie drugie śniadanie  po nim, witaminki Omega Med optima, magnez (AS Mag forte), i żurawit.

A teraz powoli przygotowuje obiad dla męża klopsiki, a dla mnie i mojej księżniczki rybka Morszczuk.


3majcie kciuki za nas!

Pozdrawiam
Titaa

4 komentarze:

  1. Kochana, już kolejne dni za Tobą. Jak się czujesz? Ja teraz łykam Prenalen, ale zamierzam zmienić te witaminy na inne bo kupiłam Prenalen Muttivit + DHA i ten DHA smakuje jak ryba :D ale wcale nie jest pyszna... Żurawitu ostatnio nie mieli i łykam Urinal Intensiv - jest ok. Kupuję jedno i drugie na zmianę.

    Buziaki,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy taki sam etap ciąży :) Na kiedy masz termin? Ja na 6 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też 6 czerwca!!:)
    Dodaje do ulubionych i bede czytac fajnie ze ktoś jest na tym etapie co ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły zbieg okoliczności :) Ciekawe które maleństwo zdecyduje się szybciej na wyjście ;) Również dodaje do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń