Strony

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Ah te poniedziałki...

Witam!

W ten piękny weekend który, już za nami nie pisałam do Was ponieważ, chciałam maksymalnie spędzić czas z moimi serduchami <3
W sobotę kąpiel na balkonie, Zuzia była w 7 niebie;) Wieczorem mama z tatą film romantyczny.

A niedziela?
Wypad z rana na plaże naszą miejska i zachwycenie naszego dziecka cudowne.





Potem kawki i odwiedziny u dziadków. I kolejna atrakcja jazda na rowerze oh... w taką pogodę to nie lada wyczyn!
Ale cala nasza trójeczka szczęśliwa po aktywny weekendzie.
Dzisiaj mała spałą do 7 a położyła się o 20 w niedziele. Także nie jest źle.  Tata wrócił do pracy także Jak ja nie lubię PONIEDZIAŁKÓW!:(

Dzisiaj miałyśmy wypad do naszego ulubionego Second Hand bo dzisiaj promocja -50% na cały asortyment.
I tak dla Zuzi nic... Dla męża nic. A dla mamy spódnica i piękna koszula które, już aktualnie się piorą, i oczywiście coś dla większej damy czyli mojej chrześniaczki bluzka/tunika z przodu krótsza z tyłu dłuższa..

Nasza ulubiona owsianka z bananem i miodem  na śniadanko pychotka <3






A teraz mała śpi, ja ogarnęłam domek pije kawkę  i odgrzewam gołąbki które, jakiś czas temu zrobiłam i pomroziłam bo wtedy zrobiłam ich koło 50szt.:)  I pochowałam w pojemnikach do zamrażalnika. Ah ten zamrażalnik nie mam w nim miejsca powiedzcie mi proszę czy Wy też macie z tym problem? Bo ja lubię jak mam w lodówce i zamrażalniku rzeczy bym nie musiała pędzić codziennie i kupować jedzenie na obiad i inne posiłki.


 Ogólnie przeżyłam dzisiaj szok.. Jakiś czas temu chodziła po mieszkaniach Pani  z zarządu i zbierała podpisy by na placu zabaw u nas na osiedlu zrobić "atrakcje" dla mniejszych maluchów. No ale to zbierała w kwietniu już.. A że były oszczędności to można oczywiście zainwestować...
I cierpliwie każdy czekał i nic...
A dzisiaj wychodząc na miasto patrze robią piękną bujaczkę na 2 dzieci. Jeden może bujać się maluszek bo jest oparcie a drugie to takie standardowe dla większych dzieci tzw. deska :)

Brawo za pomysł, jednak wykonanie trochę Wam zajęło..



Poszukuje obecnie dla małej fajnych klocków co możecie polecić?
Właśnie finalizuję zakup telefonu drewnianego  z Firmy Janod, pokażę Wam jak przyjdzie;)

A Wam jak minął weekend?

<3
Pozdrawiam
Titaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz