Strony

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

LIDL - I LOVE!

Witam!

Dzisiaj  w LIDLU promocja na pampersy więc, rano razem z moją mamą i Zuzią pojechałyśmy po zapasik;)
Kochamy pampy  Lidla;)


Długoo bardzo długo czekałam  na bezrękawniki dla mojej księżniczki. Szukałam w  sieciówkach..
i w niektórych były ale dostępne online i cena niestety mnie przerażała bo ponad 100zł.. a ta nasza gwiazda szybko rośnie więc nie chce wydawać na jeden element garderoby aż takiej sumy na 2-3 mce.

Mój kochany sklep LIDL który uwielbiam odkąd się pojawił w Naszym mieście w końcu wyszedł z kolekcją bezrękawników , bluz  oraz spodni dla dzieci.

Jak wzięłam gazetkę do ręki z Lidla  przejrzałam to aż zapiszczałam  z radości.  Były piękne kolorowe 6 kolorów z tego co pamiętam i ta cena...33zł!!!

Tak tak! Tylko tyle. A jakość;) <3

Bezrękawnik  jego zalety:
- Niewchłaniający wody i zabrudzeń dzięki BIONIC FINISH ECO
- Elementy odblaskowe zapewniające lepszą widoczność
- Wewnątrz praktyczna tabliczka na nazwisko
- Materiał: 100% poliester


Kupiłam mojej księżniczce. Ten z prawego rogu co ma ta dziewczynka jest cudny!



Powyższe zdjęcie pochodzi z strony LIDL POLSKA






Nie  wspomnę że, u nas  w mieście  to kultury brak w sklepie. Byłam wiadomo przed 8 stałam z moja córka która, siedziała w wózku z Lidla i koło mnie moja mama. Jak otworzyli sklep jak tłum się rzucił masakra...
prawie nas staranował.. stałam koło drzwi..  Mi też bardzo zależało na bezrękawniku ale ludzie opanujcie się trochę i szanujmy siebie wzajemnie!!


Dziękuje Lidlowi za bezrękawnik! <3 <3

I za cudowne pampersy!!


A w sobotę będą kolejne perełki, chętnie bym coś upolowała...
ale wątpię czy się dopacham.

Pozdrawiam
Titaa

2 komentarze:

  1. Też dziś byłam w lidl kupiłam młodemu polar ☺dokładnie tak samo ludzie się zucili jak sklep otwarci, dosłownie te baby biegły jak w maratonie, komizm i dramat

    OdpowiedzUsuń
  2. No przestań! U nas niektóre 70-latki leciały jak młode gazele ;)

    OdpowiedzUsuń