Strony

wtorek, 17 marca 2015

29/30 tydzień ciąży

Hy!

Dzisiaj 17 marca jestem w połowie 29 tygodnia.
Od soboty 30 tydzień się zaczyna.

Przede mną te 4 tyg uważania na siebie. a potem już z górki. Nie mogę się doczekać jak już minie 1 maja... ( zacznie się wtedy 9 miesiąc). a poród planowany na 6 czerwca...
ah:D
Wczoraj byłam u lekarza wizyta kontrolna po tygodniu ( poprzednio byłam 09.03.15r). Wtedy Lekarz stwierdził niewielką infekcje w waginie.
Zapisał luteine 2*2.
I jak byłam teraz 16.03.15r.  powiedział że dalej mam brać i za tydzień kolejna wizyta.
Pewnie wtedy zrobi usg.
Zuzia moja mała leniwa w brzuchu czasami kopnie ale nie mocno. Czasami patrze to brzuch się rusza a jak się nie rusza to sobie coś wkręcam...
Ehh



A u Was jak?

3majcie za nas kciuki!!!

Pozdrawiam
Titaa

2 komentarze:

  1. Jak Zuzia się dobrze ułoży, to pewnie nie chce zmieniać pozycji :) Ma jeszcze miejsce w brzuchu, więc nie wyczuwasz wszystkich ruchów. Maleństwo trochę urośnie i zaczniesz ją lepiej wyczuwać. Trzymajcie się ciepło dziewczyny i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 30 tydzień też stuknie w sobotę :) Maja ruchliwa popołudniami i wieczorami. Ja niestety znowu przeziębiona, od dwóch dni kicham i katar dokucza. Pozdrawiam i trzymam kciuki by wszystko było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń