Strony

wtorek, 24 marca 2015

Hy!

Zostało 74 dni do urodzenia naszej  królewny.
Wczoraj byłam na wizycie u lekarza.
Zrobił USG mówił, że jest wszytko dobrze.
Zapisał mi No-Spe Forte na noc.
Lekarz mówił że mała waży trochę ponad kilogram.
Ale wiem jak dokładne są te pomiary;/
Kazał się oszczędzać i rosnąć. ;)

Kolejną wizytę u lekarza mam 13 kwietnia.
Myślimy o takiej wanience dla Zuzi
Jest ona z Ikea.
Podoba mi się jej prostota i że nie jest taka duża jak niektóre.
I bardzo mi się podoba że ma antypoślizgowy spod.





A u Was jak mijają kolejne dni, tygodnie?
Jakieś rady?


3majcie za nas kciuki!!!

Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. My zdecydowaliśmy się na wiaderko do kąpieli Tummy Tub. W aptece internetowej było za 78,99zł. Koleżanki mają i są zadowolone z jego użytkowania. No i zajmuje mało miejsca a potem łatwiej wykorzystać je do czegoś innego niż wanienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też chce ta wanienkę bo jest dużo mniejsza od tych standardowych

      Usuń
  2. też nam się podobała ta wanienka, ale ostatecznie dostaliśmy w prezencie inną - większą ze stelażem... Oszczędzaj się w takim razie - rób wszystko na wolniejszych obrotach :*

    OdpowiedzUsuń