Strony

wtorek, 24 marca 2015

Ambitna matka

Hy!

Co w tak słoneczny dzień robi ambitna, przyszła mama?
Pierze ubrania dla dziecka.
Syndrom wicia gniazda już mi się włączył.

Tyle jeszcze mam do  prania






Skarpetki od mojego taty dla małej księżniczki




Zimowe ubranka


Do wózeczka




Kurteczki











Kombinezony







Rękawiczki





Buciki










Śpioworki








Wstawione jasne pranie




Jeszcze tyle prania zostało.





Chciałybyście zobaczyć kompleciki jakie mam dla Zuzi?
Pochwalcie się garderoba dla swojego dziecka:)



3majcie za nas kciuki!!!

Pozdrawiam
Titaa
P.s 
Jeszcze 2 miesiące,13 dni i Zuzia będzie z Nami.

2 komentarze:

  1. dziś do Ciebie trafiłam i dziś właśnie zakończyłam pranie wszystkiego co do tej pory dostałam dla Małego Człowieka. jeszcze odrobina prasowania i czekamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, sporo tego. Chwal się, chwal, chętnie obejrzę jakie tam masz cuda. Ja dziś wrzuciłam na blog kolejne prezenty które dostaliśmy, w tym 2 kombinezony - wyprałam je wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń