Strony

czwartek, 19 marca 2015

Trochę zdjęć

Hy!

Dzisiaj dzień myślenia, przemyśleń..
Zmęczenie mnie dobija.
Już codziennie się martwię o dziecko.
Mimo że nie mam powodu.
Lekarz mówi że wszytko ok.
Wydaje mi się że już tak będę mieć do końca..
Do Maja.. czerwca.

Kupiliśmy Zuzi buteleczki
2*Tommee Tippee butelka antykolkowa 260 ml z czujnikiem ciepła BPA Free






Ostatnio mąż odwiedził SH







Te dwie ostatnie trochę za duże ale to cały facet.
Podobały mu się i kupił.




Tak wygląda w szafie Zuzi odzież

Tu wyprane i wyprasowane ubranka czekają.



Tutaj jeszcze tyle do prasowania i prania.





A to ja praktycznie w 30 tygodniu.













Dzisiaj przychodzi położna środowiskowa.
Pogadam z nią.
Poradzę się, podpytam itd.



A u Was jak?

3majcie za nas kciuki!!!

Pozdrawiam
Titaa

1 komentarz:

  1. Piękny brzuszek :) Ja dziś zrobiłam siódme pranie z ciuszkami Mai :)

    OdpowiedzUsuń