Strony

poniedziałek, 23 listopada 2015

Kurier był i zostawił...

Hy!

Dzisiaj miałam lekko gorszy dzień..
Złe samopoczucie itd..
Ale poprawił mi humor Pan z firmy Dpd..
Przyniósł mi wygraną u  digitalgirlworld13
















Transportowanie cieni do paletki
Filmik o transporcie cienie do paletki

https://www.youtube.com/watch?v=51upC6hruVw
















Moja szafeczka na kosmetyki.
Fajnie wyglądają nie..



Uwielbiam już tą szafeczkę i inne rzeczy które, otrzymałam.
Takie moje  wymarzone!
P.s widziałyście mistrza drugiego planu?
Moja księżniczka;*
Pozdrawiam


Titaa

4 komentarze:

  1. Kochana Szczęściara!!! Wkońcu musze wpasc do Ciebie i zrobisz mi make-up:) rob to co lubisz, pamietaj !!! ;)



    / Solka

    OdpowiedzUsuń
  2. A zastanawiałam się jak przenieść swoje cienie do paletki :)

    OdpowiedzUsuń