Strony

wtorek, 10 listopada 2015

To już 5 miesięcy

Hy!


No tak tak obiecałam że będę pisać częściej ale to nie jest takie łatwe z takim małym człowiekiem.
Moja księżniczka Zuzia już jutro kończy 5 miesięcy!!
Dacie wiarę a ja nie dawno pisałam że boję się porodu itd
Zuzia waży już 7400kg.

Ubranka nosi 74/80.
Próbuje siadać już sama. Podnosi się leżąc na moim brzusiu.
A już nie mówię jak się przekręca z brzuszka na plecki i odwrotnie.
Mamy plan dnia.

6:00 -  180 ml mleka modyfikowanego
około 7-7:30 - drzemka na 0,5/1h potem zabawa
10:00 - kaszka z butelki < na mleku/wodzie>
Potem spacer, zabawa
13/14 - obiadek słoiczek Hipp Bio
16 - 1/2 słoiczka deserku
18 - 180 mleka
22 - 180ml  + kleik ryżowy


W między czasie pije Sok Słodkie Jabłka z Hippa.
Tylko ten i marchewkę lubi..
herbatki pf.. Zuzia ma je gdzieś.


Uwielbiamy spacerki czasami jadła o 10 szłyśmy na 4h spacerku
wracałyśmy o 13:40.. po 14 obiadek i znowu 3-4h spacerku.
Ale teraz pada deszcz, jest wiatr więc niestety spacerki puki co poszły w odstawkę.



Pozdrawiam
Titaa

5 komentarzy:

  1. Witaj. Właśnie zmieniam mojemu małemu menu, i troszkę zasugerował am się Twoim rozkładem pokarmu ☺ zobaczymy jak to wyjdzie, fajny blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Bardzo się cieszę.Jeśli będzie interesować te tematyka dalszego rozszerzania Menu dziecka. Chętnie napisze o tym na blogu. ;)

      Usuń
  2. Jejku, ile Zuzia już zajada! My dalej tylko na piersi!

    OdpowiedzUsuń