Strony

niedziela, 15 listopada 2015

Wygrana u digitalgirlworld13

Hy!

Siedziałam sobie i patrzyłam w necie..
mówię spojrzę kto wygrał u

digitalgirlworld13
 Hania to osoba od której zaraziłam się pasją do makijażu i jestem jej widzką do 3 lat.

 I czytam czytam..
a tam...
"
a oto wybrane osoby :) zapraszam do kontaktu na facebooku lub tu na prv w celu podania adresu do wysyłki :) resztę kochanych widzów zapraszam na kolejne rozdania :) komentarze wraz z nickami zostały też opublikowane na FP sklepu :)

1. Titaa
2. Justyna Wardzyńska"


Jak bardzo byłam zaskoczona.. I jestem mega szczęśliwa..
Będę miała mega szafeczkę na moje kosmetyki. 

mini GlamSPONGE - do nakładania podkładu ( marzył mi się, ale wiadomo jak jest mam kupić coś dla siebie a i tak zamawiam dla małej ubrania, rzeczy itd. więc zeszło na bok) a tu
wygrałam i będę mieć..
Prócz tych rzeczy jest jeszcze paletka..

Paleta magnetyczna GlamBOX

Ile dobroci!!






Zdjęcia pochodzą z strony sklepu Glam-Shop

Gdy nagroda dojdzie zrobię Wam pościk;)
I pokaże jak "mieszkają" Moje kosmetyki.


Dziękuje Haniu za tak miły prezent!
Pozdrawiam

Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz