Strony

piątek, 13 listopada 2015

Mamusiowy cykl...


Hy!

Chciałabym wprowadzić taki cykl postów, makijaży, "hauli" kosmetycznych, ubraniowych itd. Dla mam.
Ja jestem młodą mamą i uwielbiam takie posty, filmiki.
Uwielbiam recenzować kosmetyki i mieć własne zdanie na temat danego produktu.

Nie wiem czy będziecie zainteresowane.
Jeśli tak to poproszę o wiadomości pod postem.

Wiecie że w Rossmannie zaczęła się promocja od wczoraj -49% na podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze, bazy pod makijaż.
W sumie krótko mówiąc chodzi o kosmetyki do makijażu twarzy.

Ja jako makijażowa mamuśka korzystam z takich okazji.
Zaopatrzyłam się w dość sporą ilość kosmetyków.
Ale stwierdziłam że, opłaca się, a w zimę nie będę chodzić z Zuzią do galerii bo mamy trochę daleko.


Moje zakupy.










Wcześniej kupiłam








Zdjęcia pochodzą z strony http://rossmann.pl/



Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz