Strony

sobota, 14 listopada 2015

Moje kilka godzin dla siebie..

Hy!

No tak sobota.. Zuzia śpi w swoim łóżeczku..
Dzisiaj cały dzień byłyśmy u moich rodziców.
A teraz matka ogląda filmiki na YT mój B. gra w Xbox..
ah .. ta  Fifa 2016..

Jej znalazłam fajny kanały na Yt..
 10minutspokoju

Tematyka bardzo mi odpowiada.. Fajne krótkie filmik!
Uwielbiam te dziewczyny!
Tak tak! Są tam trzy laseczki -  Jadzia Basia i Justyna..


A Wy macie jakieś kanały na Yt które, oglądacie?


Zuzka podczas sesji ostatniej zdjęciowej pała mamie na rękach..
tak słodziutko spała..


Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. Oj ja oglądam wiele kanałów na YT jak np. itsjudyslife, itsjudytime, rockglamprincess, lustrelux...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z polskich oglądam od dawien dawna nieesię25 i nissiax83, oglądam też florkę z FlorenceBeauty, a anglojęzycznych to Jamie Kight, BabyBellyKelli, heidiKimTV,Mama Natural, Nat West and the Rest,Katulka2, AFarmhouseFull, Pluse1please... no trochę tego jest ;D

    OdpowiedzUsuń