Strony

wtorek, 17 listopada 2015

PARENTS TAG

Hy!

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem który, znalazłam na http://10minutspokoju.com
 Poniżej znajdziecie pytania do Tagu, a za nimi moje odpowiedzi.
Zapraszam Was serdecznie do odpowiedzi na te pytania na swoich blogach lub w komentarzach poniżej.

Pytania do Tagu
1. Czy jak byłaś małą dziewczynką, chciałaś mieć dzieci w przyszłości?
2. Gdyby nie chodziło o pieniądze, ile chciałabyś mieć dzieci?
3. Czy adoptowałabyś dziecko?
4. Za czym tęsknisz najbardziej z czasów, kiedy nie miałaś dzieci?
5. Jaka była Twoja pierwsza reakcja, kiedy dowiedziałaś się o tym, że jesteś w ciąży po raz pierwszy?
6. Chciałaś mieć dziewczynkę czy chłopca będąc w ciąży?
7. Czego najbardziej obawiałaś się przed zajściem w ciążę?
8. Czy popłakałaś się widząc nowo narodzone dziecko?
9. Opisz swoje dzieci w 3 słowach.
10. Co według Ciebie jest najlepsze w byciu rodzicem?

Moje odpowiedzi

1. Tak zawsze chciałam mieć dzieci. Mówiłam ( nadal mówię), że chciałabym mieć co najmniej dwójkę (dziewczynkę i chłopca).
2. Chciałabym mieć dokładnie tyle samo ile napisałam w odpowiedzi do pytania numer 1.
3.  Gdybym z jakiś powodów sama nie mogła mieć dziecka pewnie bym adoptowała. Ja bardzo kocham dzieci. I nie wyobrażam sobie nie mieć dziecka.
4.  Najbardziej .. hmm..?  Za czasem dla siebie. Miałam go trochę więcej.. ale teraz mam Zuzie i z nią spędzany czas jest dla mnie najważniejszy.
5. Byłam bardzo ale to bardzo szczęśliwa.. Mój mąż się popłakał ze szczęścia..
6. Będą w ciąży może mi nie uwierzycie ale czułam że, będę miała dziewczynkę. Mówiłam każdemu że na pewno dziewczynka.. A o płci dowiedzieliśmy się dopiero w 24 tyg. ponieważ, nasza córeczka tak się kręciła  że, nie widać było. ;)
7. Obawiałam się jak dam radę w ciąży.. Pewnie osoby które czytały mojego bloga wiedza że nie wszystko było usłane różami..
8.  U mnie poród skończył się CC, i pamiętam jak spojrzałam w prawą stronę.. i powiedziałam"Bożę ile ona ma włosów.." i popłynęły mi łzy ..
9. Kochana, Śmieszka, Cud
10. Poczucie spełniania.. Jak widzę jak moja córeczka "dorasta" że potrafi już wiele rzeczy jestem z niej dumna. Kocham ją całym moim serduszkiem. Jest moją największą miłością..
Uwielbiam patrzeć jak się śmieje.. Gdy ja przytulam jestem w siódmym niebie...
Miłość taka szczera...


Pozdrawiam

Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz