Strony

czwartek, 9 kwietnia 2015

32/33 tydzień

Hy!

No rośniemy i rośniemy.
Teraz w sobotę stuknie nam 33 tydzień ;)
Ciesze się i nie mogę się doczekać jak malutka będzie z nami.
Właśnie zamówiłam łóżeczko, niedługo idę ( w połowie kwietnia) z moja mama po wózek.
Moi rodzice powiedzieli że kupią dla Zuzi wózeczek więc ;)
Ostatnio kupiliśmy w biedronce pieluszki Dada Premium Comfort Fit Newborn (1). cena 14,90.
Już je spakowałam w torbę razem z paczką chusteczek nawilżających Dada Cotton.

I kupiliśmy karton pieluszek 2 Dada Premium Comfort Fit-Mini 3-6kg.
Cena 49,99zl.




I Chusteczki nawilżające 5-pak




A to garderoba naszej królewny


Kompleciki na wieszaczkach






W szufladzie rajstopki, skarpetki, czapeczki


Drobiazgi dla Zuzi.
Od moich rodziców różowa grzechotka która, już czeka.






Akcesoria do pielęgnacji paznokci, smoczek, termometr doodbytniczy, klips do smoczka.


Ostatnio jak byłam SH znalazłam taką słodką czapkę i nie mogłam się oprzeć.


Moja torba nie do końca spakowana bo zapisałam co teraz jeszcze muszę dokupić.
I małej torbę muszę zacząć szykować.




Musiałam przeorganizować szafę.
W zielonych kartonach moje książki o makijażu.






Poduszka do karmienia




Ciągle jeszcze trochę nam brakuje do wyprawki, itd.
Ciągle coś skreślam, zapisuje.

Jeszcze 58 dni ;)

Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz