Strony

sobota, 25 kwietnia 2015

35 tydzień ciąży

Hy!

Ostatnie dwa dni moje dziecko daje mi lekko popalić.
Boli mnie po lewej stronie żeber, pewnie mi tam uciska nogą.
Cz któraś z Was także ma lub miała jakiś taki podobny ból.

Dwa raz w tygodniu powtórzyło mi się, stawianie macicy ale dałam rade.
W Wtorek jak byłam u lekarza po pierwszym takim skurczu Pani Doktor mówiła ze jest ok wiec jest Ok;)
Chociaż nie powiem Wam że dziwne uczucie.

A tak z nowości u nas to przyszło łóżeczko jutro mężuś będzie je skręcał.
Zdjęcie jak chcecie to wstawię.
Kupiliśmy przewijak.
W następnym tyg. ma być wózek - wybraliśmy ten ciemniejszy, chociaż w realu nie jest on aż taki ciemny.


Znalazłam o coś takiego w necie



Jeszcze 42 dni ;)
1 miesiąc,12 dni
3mać kciuki z nas;**




Pozdrawiam
Titaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz