Strony

wtorek, 21 kwietnia 2015

Po wizycie u lekarza.. (34tydz.)

Hy!

Dzisiaj jesteśmy po wizycie u lekarza.
Wszytko ok. Pozamykane itd.
Wyniki wyszły ok.
Dzisiaj pobierany miałam wymaz z pochwy.

Wczoraj miałam taki brzuch bolący ze myślałam ze umieram.
Zadzwoniłam do położnej środowiskowej i jej mówię ze mam tak napięty itd.
A ona tak weś 2*magnez, 1*no-spe wypij Melisę i połóż się jak nie przejdzie w  ciągu godziny to jedz do szpitala.
I przeszło.
Ale mnie wystraszyło to wszytko.

Na szczęście dzisiaj miałam umówioną wizytę u lekarza i mówie Pani Doktor o tym zdarzeniu.
A ona że to normalne ze to te skurcze takie przygotowujące.
A w razie co już wiem co robić.

Dzisiaj byłam z mamą zamówić wózek i kurde podobają mi się dwa kolory.
Może doradzicie mi ?:)
Widziałam te dwa kolory na żywo.
I nie potrafię się zdecydować.







Jeszcze 46 dni ;)
1 miesiąc,16 dni
3mać kciuki z nas;**


Pozdrawiam
Titaa

3 komentarze:

  1. Ja bym wzięłam jasny, chociaż wiem, że praktyczniejszy ciemny. Mam słabość do jasnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boje się że owady będą zostawiać ślady na wózku tym jaśniejszym.
      Wzięłam ciemniejszy w rzeczywistości jest on jaśniejszy niż na tym zdjęciu.

      Usuń
  2. te 2 są fajne ale ciemniejszy mniej się będzie brudzic.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń