Strony

czwartek, 30 kwietnia 2015

35/36 tydz.

Hy!

Już jutro Maj.
Boże chyba nigdy się tak nie cieszyłam że nie ma upałów.
Cieszę się ze względu na to że, toczymy się jakoś jeszcze, zostało nam 4 tyg.
Czasami ciężko mi chodzić,leżeć, a od jakiegoś czasu nie mogę spać.
Śpię ale często do WC chodzę, potem zanim zasnę.
Szok..
Wczoraj była położna środowiskowa i się dopytałam kilka istotnych informacji.
Znowu mam plastry  to chyba nazywa się Kinesiology Taping
(na brzuszek i kręgosłup).
Bym jakoś mogła funkcjonować
Jak leżałam od grudnia do marca, praktycznie cały czas tylko do Wc, albo o samochodu do mamy i tam też leżałam.
Mój kręgosłup dostał trochę po pupie.
Wcześniej byłam bardzo aktywna.






Daje to rezultaty nie powiem.

A co słychać u Was?

Jeszcze 37 dni ;)

1 miesiąc,7 dni
3mać kciuki z nas;*


Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz