Strony

wtorek, 14 kwietnia 2015

Hy!

Wczoraj z mężem miałam wypad za miasto do fryzjera dla naszego psa - Napiego.

I żeby się nie nudzić w samochodzie poszliśmy po zakupy.
To co mi potrzeba do torby do szpitala itd.






Stwierdziłam ze nie mam kosmetyczki do torby i znalazłam w Biedronce 3szt. za 7,99 więc się nawet nie zastanawiałam i wzięłam.
Jedną dla mojej księżniczki już przeznaczyłam
( środkowa na zdjęciu).








Ostatni prezent od moich rodziców dla Zuzi




Tydzień temu Pani Basia - moja położna środowiskowa była u mnie i przyniosła mi małe opakowanie z próbkami Oilatum a w nim były także śliczne skarpetki różowe.






Mój tata w moim domu rodzinnym znalazł taki kalendarzyk dla dziecka.
Kiedyś go wzięłam z przychodni jak jeszcze nie byłam w ciąży.
Tam zapisuje się każdy dzień z życia dziecka, jest sporo informacji na temat rozwoju itd. 




Ostatnio zastanawiam się co kupić do kąpieli, pupy,coś na słońce, pielęgnacji ciała dla małej i nie wiem.
Jest dużo produktów aż nie mogę się zdecydować.
Może pomożecie ?


Jeszcze 53 dni ;)
1 miesiąc, 23 dni!!

Pozdrawiam
Titaa

2 komentarze:

  1. Też mam taki kalendarz :) Zastanawiałam się w czym kąpać Młodą, mam mnóstwo próbek z Oliatum i Emolium, więc na start będzie jak znalazł. Jeśli skóra Majuszki nie będzie protestować, to będziemy się kąpać w emolientach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niektórzy mówią że jak skóra będzie ok to np.Dada ma taki szampon&płyn do kąpieli i jest fajny i się sprawdza.
      Dlatego właśnie się pytam:)

      Usuń