Strony

piątek, 29 maja 2015

40 tydz.

Hy!

No tak i co zaczynamy 40 tydzień ciąży.
Moja dzidzia może już wychodzić tak na dobrą sprawę.
No ale siedzi uparcie i czekamy na nią.
Tak w ogóle wiecie czego nie rozumiem..
jestem na takim forum na fb dotyczącym ciąży..
Od kilku dni czytam takie głupoty jak wywoływanie porodu w domu przez nas same..
było o sexie, o masażu brodawek, masażu brzuszka, ale było także o piciu olejka rycynowego ( który powoduje biegunkę, a ta skurcze) rzekomo jakaś położna doradziła to jakiejś swojej podopiecznej.
Ja nie wierzę w to ale trudno..
Ja jestem w szoku że można tak podejść do tematu.
Tyle czasu nosimy dzieci pod sercem więc, wydaje mi się że możemy poczekać jeszcze chwile..
Ja też jestem zmęczona tym stanem, jest mi ciężko, i trochę w tej ciąży miałam komplikacji itd.
Ale cieszę się z każdego dnia.

Codziennie myślę jednak o tym czy to już dzisiaj..
myślę o skurczach..
mam lekkie..
nieregularne..

Dziecko kopie, rozciąga się że aż boli.
Byłam 24.05 na ip - położnictwo, zobaczyć czy mi się wody nie sączą bo nagle na bieliźnie zrobiło mi się mokro,
podłaczyli mi KTG, zbadali i wszytko ok więc odetchnęłam..
Teraz idę 02.06 na kontrole ciekawe co mi powiedzą.

Teraz też pisząc do Was także myślę o tych wodach płodowych..
jak to będzie, kiedy..
czy sączyć się będą czy jak...
Ale to normalne na tym etapie..
Rozwarcie 3cm, szyjka skrócona..
ciekawe jaki będzie poród...
czasami tak myślę..
A czasami w ogolę o tym nie myślę.. :))

Właśnie pije sobie melisę z pomarańczą z biedronki pisząc do Was te moje wypociny.
Jakoś melisa mnie relaksuje na noc.



Dzisiaj zamówiłam z mężem jeszcze jedną butelkę na allegro bo tak najlepiej.
Zestaw z firmy Tommee Tippee - 38,99zł
1.Termoopakowanie
2.Butelka 150 ml
3. Smoczek Any Time 0-6m







Zastanawiam się nad zakupem pojemników do przechowywania mleka zarówno w lodówce jak i zamrażalce.
Może Wy coś polecicie?:)

Do terminu jeszcze 7 dni.
3mać kciuki z nas;*

Pozdrawiam
Titaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz