Strony

środa, 27 maja 2015

Zakupki

Hy!

Dzisiaj byliśmy z mężem na ostatnich zakupach przed porodem
dla dziecka  w galerii.
Nasze małe zakupy




 Rossmann





1. Aspirator do nosa - sądzę i wiem że przyda się na pewno.
Jest lepszy od standardowych gruszek.




2. Babydream krem ochronny przed wiatrem i mrozem- wpadł do koszyka na zaś.




3. Babydream, krem ochronny na słońce, SPF 50+, 75 ml - fajny skład. Przyda się na pewno na zbliżające się ciepłe dni.





4. Babydream, Kopf - Bis - Fuss Waschgel - Żel do mycia niemowląt z rumiankiem i nagietkiem.
Czytałam na wielu forach i skład jego przestudiowałam, że wiem że jest super.




5. Bambino, oliwka dla dzieci, 300 ml- nie było balsamu z Oilatum więc wylądowała słynna od wieluuu lat oliwka.


Apteka




1. Gaziki  - do przemywania oczek




2. Octanisept - do pielęgnacji pępuszka.





3. Ziajka krem z filtrem spf 6
przyda się na zimę  bo wiadomo ze w zimę też trzeba dbać o skórę naszego maleństwa.




4. Sól fizjologiczna - do przemywania oczek


Biedronka

Tylko dla mnie podpasek po porodzie nigdy nie za wiele.
A te są grube więc pewnie się fajnie sprawdzą.




Kiedyś kupione przez męża


Mąż stwierdził że musi kupić jej już szczoteczkę bo mu się bardzo podobała.





Szczotka do mycia butelek i smoczków
Trzeba dbać o rzeczy naszych dzieciaczków.




Do terminu jeszcze 10 dni.
3mać kciuki z nas;*

Pozdrawiam
Titaa

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o podpaski, to ja kupowałam Bella maxi (np. Normal albo Nova). Przewiewne i zdrowe, bo bawełniane - rewelacyjnie mi się sprawdziły :)
    10 dni... Jak ten czas szybko mija!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już 9 ;)
      ahh ...;)
      No ja te podpaski używałam kiedyś i były super chłonne więc na po porodzie, po podkładach na pewno się przydadzą;)

      Usuń
    2. Ja tak właśnie zrobiłam :)
      teraz mam wkładki Bella Natural nieperfumowane :) - jednak co bawełna, to bawełna...
      Kiedyś to leciałam za marką Always, teraz stwierdzam, że to plastik.

      Usuń
  2. coraz bliżej :) my oliwki nie stosowaliśmy bo ponoć na dłuższą metę wysusza skórę zamiast nawilżać. My już też prawie gotowi :)

    OdpowiedzUsuń